Kunskapande.se

Verktyg för att skapa kunskap

Google Docs i undervisningen

Finish/Start by I like, on Flickr
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.0 Generic License  by  I like 

Efter att ha testat att använda Google Docs i undervisningen publicerade jag fyra blogginlägg kring mina erfarenheter på min personliga blogg.

Del 1
Del 2
Del 3
Del 4

Jag berättar där hur vi startade upp arbetet, ger tips kring funktioner och sammanfattar mina tankar kring arbetssättet.

Kommentera

Information

This entry was posted on 24 augusti, 2012 by in Arbetssätt, Samarbeta and tagged .

Navigation

